سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای نصب و دانلود برنامه رسمی شاد

شاد – shad ،امروزه به دلیل آموزش مجازی با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، دانلود شاد شبکه اجتماعی دانش ‌آموزان (شاد) پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. از این پس شاگردان میتوانند با نصب شاد بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی بهره مند شوند. برنامه شاد آموزش و پرورش راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور شاگردان در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا دانش آموزان بتوانند از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

چرا دانلود برنامه شاد ؟
پس از فراگیری شیوع کرونا و تعطیل شدن مدارس برنامه شاد با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است. بهتر است مدیران مدرسه ها به مواردی توجه باشند. مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه، باید اپلیکیشن شاد را روی دستگاه اندرویدی خود نصب داشته باشند. شما میتوانید برای دانلود شاد از همین صفحه اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید.

رفع مشکلات shad
برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی مدیران محترم مدارس، معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز کشورمان، مرکز پاسخگویی ویژه ای با شماره تماس ( 43081-021) پیش بینی شده و از ساعت 9 صبح لغایت 14 در روز های کاری پاسخگوی سوالات احتمالی است. در صورتیکه پیام رسان های داخلی، شرایط و ضوابط مد نظر آموزش و پرورش را تامین و تضمین کنند، قابلیت افزوده شدن به پلت فرم شاد را خواهند داشت،شما برای دانلود پیام رسان شاد جدید باید لذا در حال حاضر انتخاب اولیه پیام رسان ها توسط مدیران مدارس در سناد، منتفی است. در ادامه همراه سیلو باشید تا با نحوه ورود و ثبت نام در برنامه شاد به طور کامل آشنا بشید.

منبع